אורגונייט ואנרגיית החיים

מה זה אורגונייט

אורגונייט עגול תכלת

קצת הסטוריה

וילהלם רייך (חי בין השנים 1897-1957), היה חוקר, פסיכיאטר ופסיכואנליטיקאי יהודי אוסטרי. בשנות ה- 30 של המאה ה-20 הוא גילה אנרגייה שהוא כינה בשם אורגון. הוא הבין שבכל אורגניזם קיים מרכיב של אנרגיה שהעדרו גורם למחלות וחוסר חיים. ווילהלם רייך חקר את אנרגיית האורגון, עשה נסיונות בנושא, הוא יצר מתקן המאפשר צבירה של אנרגייה זו. מתקן זה בנוי משכבות של חומר אורגני, הצובר אורגון -פיברגלס, וחומר אנאורגני המושך ומשחרר את האנרגיה במהירות- שבבי מתכות. חולי סרטן שנכנסו לתאים אלה הראו שיפור במצבם. והרבה חולים התרפאו. השם אורגונייט ניתן על ידי קרל וולץ לטכנולוגיה שהוא פיתח על בסיס מחקריו של רייך. הוא שילב שבבי מתכת ושרף ליצירת טכנולוגיה המעוררת את זרימת אנרגיית החיים. ובתחילת שנות ה 2000 קרול קרופט ובעלה דון, הגו את הרעיון של הוספת קריסטלים להעצמת ההשפעה המאזנת.

אנרגיית החיים

אורגון היא בעצם אנרגיית החיים הנקראת גם צ’י, פראנה, או אתר בתרבויות שונות. האנרגייה הזו נמצאת בכל מקום, והיא מחיה ומאפשרת צמיחה ובריאות. ניתן לראותה בצילומי הילה אצל אנשים, צמחים, בעלי חיים ועוד , מה שנקרא – צילום קיריליאני. אורגונייט וההילה אנרגיית החיים בטבעה, זורמת באופן חופשי, אך ישנם דברים שגורמים לה “להתקע” כמו למשל: קרינה סלולרית, זיהום אויר ומים, מכשירים חשמליים, ווי פיי, מחשבים , קרינת המיקרוגל, ורגשות שליליים כמו כעס, קנאה, עצבות וכדומה

אורגונייט אמיתי

כיום ספקי אורגונייט רבים מגזימים עם סידורי אבן צבעוניים וסלילים ושוכחים את המרכיב העיקרי. למרות שלעתים קרובות זה מוביל ליצירות אמנות מדהימות, זה לא באמת אורגונייט. בעוד שלסידור האבנים והסלילים עשוי להיות רטט חיובי, זה לא עושה את העבודה הרצינית של המרת שדות האנרגיה השלילית שנוצרו על ידי 5g ואנטנות מיקרוגל אחרות לאנרגיית חיים חיובית! רק כששומרים על יחס קרוב ככל האפשר לחצי מתכות וחצי שרף , ומוסיפים קצת אבני קריסטל, האורגונייט עושה את העבודה.

איך אורגונייט יכול לעזור לי?

הופך יונים חיוביים ליונים שליליים שבריאים לנו

עוזר לדיטוקס / שיחרור רעלים

משפר את הבריאות

עוזר למערכת החיסונית ומחזק אותה ומשפר את זרימת הדם

ניתן להטעין ולהחיות מים באמצעות המוצר, על ידי הנחת כוס מים על המוצר לכמה דקות וכך לתת להם אנרגיה טובה ובריאה לגוף ולנפש.

עוזר לצמחים לצמוח טוב יותר

מספק הגנה מפני שדות אלקטרומגנטיים, ממיר EMP, ELF ו-EMR ועוד סוגי קרינה מזיקה, לאנרגיה מועילה מומלץ לשים בקרבת מכשירים חשמליים, ראוטר או המחשב על מנת לנטרל את האנרגיות האלקטרומגנטיות והקרינה שהמכשירים פולטים.

תורם לאווירה וסביבה רגועה.

מטעין את הגוף אנרגטית

מאזן את האנרגיות שלך

מחזק ופותח את הצ’אקרות

משפר את מצב הרוח, הריכוז והמודעות שלך

משפר את השינה מעלה את התדר / הרטט שלך

אנשים גם מדווחים על חלומות יותר צלולים וברורים

משפר את המדיטציה משפר אינטואיציה והרשימה עוד ארוכה…  

היתרונות הסביבתיים של אורגונייט

ה-Towerbuster הוא האורגונייט הבסיסי הפופולרי ביותר, המיועד בין היתר להפצה בחוץ לסביבה הרחבה יותר. נוצר בהתחלה על ידי דון קרופט בתחילת שנות ה-2000, הוא כינה אותם טוורבאסטרים בגלל יכולתם להילחם בהשפעות השליליות שיש לאנטנות סלולאריות על האנרגיה האתרית המכונה אורגון. ישנם תיעודים על שינויים עמוקים שלעתים קרובות מתרחשים מיד לאחר הצבה של אורגונייט  במיוחד ליד מגדלי סלולר. השמיים משנים את המראה שלהם ליותר כחול ויותר עננים טבעיים. צמיחת צמחים מוגברת ובריאות בעלי חיים. (כמובן, גם בריאות האדם) זה יכול לעשות הבדל עצום עבור החקלאים ולהגדיל באופן ישיר את תפוקת היבול.

מאמר על השפעת אורגונייט על צמחים
ניסוי גידול צמחים שפורסם בפורטיין טיימס
גידול סלק עם ובלי אורגונייט
גידול סלק עם ובלי אורגונייט
הבדל בין גידולי קרקע עם ובלי אורגונייט
הבדל ניכר בצמחי עגבניות הגדלים עם אורגוניט.
הבדל ניכר בהנבטת צמחים עם אורגוניט
ירקות ענקיים שגדלו בנוכחות אורגונייט

 

לרכישת אורגונייט אמיתי אתם מוזמנים להיכנס לקישור הבא:

https://ayala-teva.com/catalog/orgonite/

ניתן גם להזמין בצבעים שונים בהזמנה אישית בטלפון:

052-8602576

אילה

 

מוצרים קשורים:

 

 

כתיבת תגובה